Promocje
Jedwabna Apaszka LONDYN, Poszetka
Jedwabna Apaszka LONDYN, Poszetka
399,00 zł 349,00 zł
szt.
Wieniec świąteczny czarny z zieloną kokardą
Wieniec świąteczny czarny z zieloną kokardą
159,00 zł 95,00 zł
szt.
Wieniec świąteczny Szary ze wstążką w kratę
Wieniec świąteczny Szary ze wstążką w kratę
139,00 zł 79,00 zł
szt.
Wieniec świąteczny z granatowego filcu z ptaszkami
Wieniec świąteczny z granatowego filcu z ptaszkami
159,00 zł 95,00 zł
szt.
Wieniec świąteczny czerwony mały
Wieniec świąteczny czerwony mały
159,00 zł 90,00 zł
szt.
Wieniec świąteczny czerwony ze złotą kokardą
Wieniec świąteczny czerwony ze złotą kokardą
159,00 zł 95,00 zł
szt.
Wieniec świąteczny z czarnego filcu "Zimowy"
Wieniec świąteczny z czarnego filcu "Zimowy"
159,00 zł 95,00 zł
szt.
Wieniec świąteczny "Black Magic Christmas"
Wieniec świąteczny "Black Magic Christmas"
159,00 zł 95,00 zł
szt.
Wieniec świąteczny rudo-brązowy z dzowneczkami
Wieniec świąteczny rudo-brązowy z dzowneczkami
159,00 zł 95,00 zł
szt.
Naszyjnik z niebieskiej macicy perłowej 50 cm
Naszyjnik z niebieskiej macicy perłowej 50 cm
99,00 zł 50,00 zł
szt.
Naszyjnik z kolorowej macicy perłowej 42 cm
Naszyjnik z kolorowej macicy perłowej 42 cm
99,00 zł 49,00 zł
szt.
Waluty
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Zwroty i reklamacje

Każdy sklep internetowy powinien posiadać opisany sposób postępowania w przypadku zwrotów i reklamacji, by klient dokonujący zakupu miał jasność co do sposobu postępowania w przypadku odstąpienia od umowy, bądź reklamacji zakupionego towaru.

Przykład:

Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.

3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
PUNCA s.c.
Józefa 3

31-056 Kraków

Uwaga! Możesz też skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta, wówczas sami odbierzemy reklamowany produkt od ciebie.

Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

PUNCA s.c.
Józefa 3

31-056 Kraków

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.

 


Tę stronę możesz zmieniać tutaj:
Panel administratora > Zawartość > Strony informacyjne > Zwroty i reklamacje

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl