Promocje
Obrus w Kratę Pomarańczowo-Brązową
Obrus w Kratę Pomarańczowo-Brązową
110,00 zł 55,00 zł
Bieżnik Niebieski Rypsowy w Koralowe Pasy 245x35 cm
Bieżnik Niebieski Rypsowy w Koralowe Pasy 245x35 cm
99,00 zł 45,00 zł
szt.
Srebrne kolczyki na sztyfcie z czarną perłą i koralem
Srebrne kolczyki na sztyfcie z czarną perłą i koralem
120,00 zł 89,00 zł
szt.
Obrus w Kratę Glencheck
Obrus w Kratę Glencheck
99,00 zł 50,00 zł
Ręcznik bieżnik w Kremowo-Czarne Pasy 144x44 cm
Ręcznik bieżnik w Kremowo-Czarne Pasy 144x44 cm
32,00 zł 16,00 zł
szt.
Obrus w Kolorze Piaskowym z Diagonalnymi Pasami
Obrus w Kolorze Piaskowym z Diagonalnymi Pasami
130,00 zł 75,00 zł
MIASTA EUROPY: APASZKA "Londyn"
MIASTA EUROPY: APASZKA "Londyn"
399,00 zł 349,00 zł
szt.
Naszyjnik z kolorowej macicy perłowej 42 cm
Naszyjnik z kolorowej macicy perłowej 42 cm
99,00 zł 49,00 zł
szt.
Waluty
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Zwroty i reklamacje

Każdy sklep internetowy powinien posiadać opisany sposób postępowania w przypadku zwrotów i reklamacji, by klient dokonujący zakupu miał jasność co do sposobu postępowania w przypadku odstąpienia od umowy, bądź reklamacji zakupionego towaru.

Przykład:

Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.

3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
PUNCA s.c.
Józefa 3

31-056 Kraków

Uwaga! Możesz też skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta, wówczas sami odbierzemy reklamowany produkt od ciebie.

Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

PUNCA s.c.
Józefa 3

31-056 Kraków

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.

 


Tę stronę możesz zmieniać tutaj:
Panel administratora > Zawartość > Strony informacyjne > Zwroty i reklamacje

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl